Blog

Βιολογική Διατροφή για σκληρά εργαζόμενους

Μοιράσου αυτό το άρθρο
linkedin
facebook

Αν ανήκετε στην κατηγορία εκείνων που εργάζονται πολλές ώρες, είναι πολύ πιθανόν να δυσκολεύεστε να ακολουθήσετε κάποιο ισορροπημένο διατροφικό πρόγραμμα. Η καθημερινή σας διατροφή θα πρέπει να αποσκοπεί στην καλύτερη διαχείριση του στρες εν ώρα εργασίας, στην αύξηση της ικανότητας συγκέντρωσης, στην καταπολέμηση της κόπωσης αλλά και στον έλεγχο της πείνας. Λόγω των αυξημένων αναγκών σε θρεπτικά συστατικά η διατροφή σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τρόφιμα πλούσια σε:

  • Βιταμίνη C όπως φρούτα και λαχανικά εποχής (Κόκκινες/πράσινες πιπεριές, πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, ακτινίδια, μπρόκολο, λαχανάκια βρυξελλών, φράουλες)
  • Φυτικές ίνες όπως προϊόντα ολικής άλεσης, όσπρια και φρούτα
  • Μαγνήσιο όπως ξηροί καρποί, πράσινα λαχανικά και λιπαρά ψάρια (πράσινα φυλλώδη λαχανικά, σπανάκι, σπόροι κολοκύθας, γιαούρτι ή κεφίρ, αμύγδαλα, μαύρα φασόλια, αβοκάντο, σύκα, μπανάνα, μαύρη σοκολάτα)
  • Βιταμίνες του συμπλέγματος Β όπως ξηροί καρποί, κρέας, λαχανικά, αυγά

Χρειάζεται η κατανάλωση συχνών ελαφριών γευμάτων, κάθε 3-4 ώρες, ώστε να μην «βαραίνει» το στομάχι, αλλά να ενισχύεται ο οργανισμός με ενέργεια.

Ενδεικτικά,
Πρωινό: Τοστ με γαλοπούλα και κασέρι και φρούτο
Σνακ: Βιολογική μπάρα δημητριακών ή ένα κουλούρι με βιολογικό φρούτο . Απαραίτητο γεύμα, καθώς βοηθάει στην συγκέντρωση και στην απόδοσή σας.
Μεσημέρι: χορταστικά σάντουιτς με κίτρινο τυρί ή τυρί cottage με γαλοπούλα , ελιές και λαχανικά της επιλογής σας σε ψωμί ολικής άλεσης, ή μια έτοιμη σαλάτα με υλικά της επιλογής σας, όπως βιολογικά πράσινα λαχανικά , καλαμπόκι , φιλέτο κοτόπουλο , ελιές και ξύδι βαλσάμικο.
Σνακ: μια χούφτα ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα ή φρέσκα φρούτα ή φυσικό χυμό. Για τόνωση και για να κρατήσουν το αίσθημα του κορεσμού μέχρι αργά το απόγευμα.
Βραδινό: Βιολογικό γιαούρτι με φρούτο και μέλι.