H επόμενη ημέρα για το αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι στην ευρωπαϊκή αγορά ήταν το θέμα που βρέθηκε στο επίκεντρο συζήτησης στο πλαίσιο του Dairy Conference της BOUSSIAS, με συμμετέχοντες τους Κώστα Παπαδόπουλο, γενικό διευθυντή της εταιρείας ΒιοΑγρός, Γιώργο Μελενεκλή, υπεύθυνος λειτουργίας της «Μενοίκιο», Αντώνη Πολυκανδριώτη, Export Marketing Manager της ΔΕΛΤΑ, και Γιώργο Τσινάβο, Supply Chain Director της Κρι-Κρι.
Στο θέμα των μεταφορικών αναφέρθηκε και ο Κώστας Παπαδόπουλος, τονίζοντας ότι για την εταιρεία ΒιοΑγρός δεν αποτελεί πρωταρχικό παράγοντα κόστους που επηρεάζει τις πωλήσεις της, αφενός επειδή η εταιρεία παράγει μικρές ποσότητες γιαουρτιού, αφετέρου επειδή απευθύνεται σε niche αγορές, που πληρώνουν κάτι παραπάνω για ένα πιο ποιοτικό προϊόν. Παράλληλα, μίλησε για την επένδυση της εταιρείας ΒιοΑγρός στην Κρύα Βρύση σε μία νέα παραγωγική μονάδα με μεγαλύτερη δυναμικότητα, με την οποία σκοπεύει να επεκταθεί σε νέες ευρωπαϊκές αγορές, και συγκεκριμένα στην Ελβετία και την Αυστρία, όπου υπάρχουν ήδη συμφωνίες με αλυσίδες delicatessen.